Apples iAd til halv pris

Apple har nu gjort det meget billigere at annoncere på mobilreklamenetværket iAd.

All Things Digital fortæller at Apple nu har skåret prisen drastisk ned på reklamekampagner i iAd.

Indtil for nylig skulle annoncører smide en million dollars på bordet som minimum. Nu er minimum nede på “kun” 500.000 dollars.

Apples træk skal muligvis ses i lyset af at det er lidt sværere at tiltrække annoncører ned man havde regnet med. Blandt andet er konkurrencen fra Google hård, idet Google er tilstede på alle platforme, mens iAD kun dækker iOS.

Derudover har Apple stillet strenge krav til annoncørernes annoncer samt til placeringen, ligesom også indsamlet brugerdata holdes væk fra annoncører.

De nye priser vil tiltrække nye annoncører, men stadig holde mange langt væk, med de forholdvis høje priser.

© 2011, maczonen.dk. All rights reserved.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *