Logitech lancerer sin største brandændring i virksomhedens historie

LogitechProducenten af tilbehør til bla. computere og iPads får nyt logo og skruer op for enkelt design.

Det er uvist om Logitech har skævet til Apples enkle design og produktkategorier, men firmaet bebuder nu den største brandændring i virksomhedens historie. Det betyder nye produkter med navnet “Logi”, flere vovede farver og designs og en helt ny enkelthed omkring Logitechs produktudvikling.

Alt fra hjemmeside, sociale medier, produkter og emballage vil i den kommende tid blive opgraderet med fremtrædende farver og enkle designs, som understøtter Locitech nye design-linie.

“Vi har genopfundet Logitech og skabt produkter, som stræber efter at forbinde avanceret teknologi med design for at tilbyde dig nogle fantastiske oplevelser. Vi har samlet et designteam i verdensklasse, der er ledet af chefdesigner Alastair Curtis. Vi sætter design i centrum i alt, vi foretager os. Vores tilgang til design går ud over den klassiske definition. For os er design kombinationen af avanceret teknologi, forretningsstrategi og forbrugerindsigt. Vores produkter er nået langt, og nu er tiden kommet til at hive vores brand med frem”, fortæller ” Bracken Darrell, Logitech president og CEO. ”

 

Læs mere via Logitech.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *