Guide: Sådan løser du problemer med opgradering til iOS 9

iOS9Nogle brugere har oplevet problemer med at opdatere til iOS 9 på udvalgte iOS-enheder.

En række brugere har oplevet store problemer med at opdatere til iOS 9. Visse enheder fryser nemlig og kan ikke opdateres. Mange brugere har i dagene efter frigivelsen klaget til Apple over dette problem i Apples supportforum og derfor har Apple nu lavet en lille guide, som viser hvordan man løser problemet indtil en opdatering af selve iOS 9 udgives.

Følge nedenstående guider, der er testet og virker:

  1. Connect your iOS device to a computer that you’ve previously synced with iTunes. Then make sure iTunes is open.
  2. Select your device. If you don’t see it listed, force restart your device by pressing and holding both the Sleep/Wake and Home button for at least 10 seconds, until you see the Apple logo.
  3. If you made an iTunes backup of your device before updating to iOS 9, restore your device from that backup. If not, you need to make a backup of your device in iTunes, then restore from that backup.

If you still see the Slide to Upgrade screen after completing the steps above:

  1. Restore your device. If you don’t see your device in iTunes, or your computer won’t trust your device, press and hold both the Sleep/Wake and Home button for at least 10 seconds, until your device restarts and appears in iTunes. When prompted, choose Restore.
  2. After the restore is complete, set up your device as new.

Vi vil gerne høre fra dig hvis du har haft problemer med at opdatere til iOS 9. Skriv et indlæg nedenfor. Du er også velkommen til at skrive et indlæg, hvis alt gik efter planen med at opdatere iOS.

Via Apple.

 

© 2015 – 2016, maczonen.dk. All rights reserved.

7 Comments

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *