B&O dropper Beosound 3200 og Beosound 9000

Bang & Olufsen er i færd med en omstillingsprocess, som skal give B&O mere succes.

B&O har i de seneste år haft svært ved at sælge sine produkter og lægger nu op til forandring med den nye femårs-strategiplan “Leaner, Faster, Stronger” i et forsøg på at komme bedre ud til de mange potentielle kunder, som B&O mener de kan tiltrække.

B&O udvider blandt andet det eksisterende samarbejde med en række udvalgte distributionspartnere af B&O-produkter, der skal resultere i at B&O’s flotte produkter kommer ud til flere forbrugere.

I løbet af 2011 lancerer B&O en ny produktkategori, som vil byde på en serie af produkter, der bygger på Bang & Olufsens kompetencer indenfor kerneområderne, lyd og design. De nye produkter vil blive solgt fra B&O’s nye digitale shop samt fra udvalgte partnere.

Som en øjeblikkelig konsekvens af dårligt salg og firmaets nye strategi, trækker man nu stikket ud på klassikerne Beosound 3200 og Beosound 9000.

Læs mere via B&O.

© 2011, https:. All rights reserved.